
Eğer içinde bulunduğu durumu size anlatabilseydi muhtemelen neler olduğunu asla bilemediğini söylerdi. Ya
- da; karanlık bir labirentin içinde kaybolduğunu, hiç tanımadığı kişilerin etrafını sardığını da anlatabilirdi. Çünkü, onun için hareket eden her canlı bir tehdit oluşturuyordu. İşte bu yüzden kendini koruma adına, agresif ve zaman zaman karşı tarafa zarar verme duygularını da açıklayabilirdi. Ne yazık ki yaşadığı kimlik kaybından dolayı en sevdiklerinin değil, kendi kimliğinden dahi haberi yoktu. Yıllarca sizi evlat sevgisi ile kucaklamış anne veya babanızın, ya da aynı yastığa baş koyarak yaşamı paylaştığınız sevgili eşinizin gün gelip tamamen yabancılaşarak, ''sizlerde kimsiniz?'' sorusunu sormaya başladığında neler hissettiğimiz kolay kolay açıklanabilir değildir. En önemlisi bunu kabullenebilmek süreci çok daha zordur.
Yorumlar
Yorum Gönder